2016. április 11., hétfő

1.rész


Szép napnak néztem elébe.Szépen sütött a nap és minden jól alakult.De minden megváltozott ezen a napon.Valahogy beleestem a csatornába.Szerencsére nem volt benne víz.De megtaláltam.......Megtaláltam az átjárót!Azonnal beleültem a székbe és megnyomtam a gombot.Hirtelen felgyorsult a fotel.De gyorsan leértem.
-Slugterrán vagyok.Keresnem kellene mellém egy hűséges társat.Biztos sokan jönnének.Szia te kis aranyos!
Velem akarsz tartani?
A slug boldogan bólogatott.
-Akkor legyen a neved Robbanó.
Tetszett neki ez a név.
-Robbanó!Induljunk!Eli-ékat meg kell találnunk.Ugyanis meg szeretnék tanulni Slug-fuzni.
Felültem a mekámra.
Gyorsan haladtunk vele.De valami nem tetszett nekem.
-Robbanó.Te nem érzed úgy hogy figyelnek?
Robbanó bólogatott.
-Megvagy!Add ide azt a slugot amíg szépen kérem!
-Nacho!Előbb kapj el!
Felveszek a földről egy Phosporo slugot és fellövöm.
-Valaki hívott minket?
-Igen én voltam.
-Jó.De ki vagy?
-Azt majd elmondom.De győzzétek le!Nem akarom hogy Robbanónak baja essen.
-Jó!
Az egész csapat kilő egy megamorph slugot.
-Na most már nem bántod őket Nacho!
-Köszi Eli.És a többieknek is.
-Szívesen.Ezt a csapat nevében mondom.De akkor térjünk vissza rád.Ki vagy és honnan jöttél?
-Én Bálint vagyok.És a fenti világból jöttem.Ő pedig az első slugom akit Robbanónak hívnak.
-Szia Bálint!De hogy hogy a fenti világból jöttél?Azt hittem én vagyok itt egyedül aki a fenti világból jött.
-Most már nem.De szeretnék tőletek valamit kérni.
-Mi lenne az?
-Hát.....Megtudnátok tanítani slug-fuzni?És tudnátok segíteni a slugom fejlesztésében?
-Hát persze.Gyere a főhadiszállásunkra.
-Jó Eli!
A főhadiszállás nem volt messze.Gyorsan odaértünk.
-Na.Itt is volnánk.Ez a mi főhadiszállásunk.
-Nagyon szép.És mikor tanulhatok slug-fuzni?
-Látom türelmetlen vagy.De megfogsz tanulni.Csak még nem most.
-Jó!
-Lődd ki Robbanót.
-Jó.
Kilőttem Rombolót.
-Robbanó!Dobd el azokat a gömböket amik a kezedben vannak!
Eldobta mindet.
-Gyere ide.Na most a két csápodat tedd össze.
Összetette és felrobbant egy bábu.
-Ügyesek vagytok!Olyan mintha már régebb óta Slugslinger lennél.
-Ne túlozz!
-Nem túlzok!De gyere.Itt van nem messze tőlünk egy ház amit nem használunk.Azt neked adjuk.
-Jó megyek!
Felültem a mekámra és elhajtottam Eli mögött.
-Ez lenne az.
-De szép!Na megyek is lefeküdni.Jó éjt!
-Jó éjt!-kiáltották együtt.
Gyorsan bementem a házba és megkerestem a szobám.Gyorsan meg is találtam.Én és a slugom is lefeküdtünk aludni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése